Camilla Andersen

ernæringsfysiolog – foredragsholder – forfatter

Camilla i KK nr 3

1 kommentar

Jeg lever av å gi andre råd, men hvilke råd følger jeg selv? Det spurte KK meg om i sommer og nå er saken endelig her:

Jeg er opptatt av at ingen matvare er usunn, det finnes bare usunne mengder. Vi må alle skape vårt eget kosthold basert på mat vi liker. Bare din diett passer for deg. At andre lykkes med spesielle dietter, betyr ikke at du vil lykkes.

Det er rart hvordan vi lar andre fortelle oss hva vi skal spise, mens i andre sammenhenger her i livet er vi opptatt av å velge selv. Som når vi skal kjøpe ny bil eller nye klær. Gode råd kan vi alltid ta med oss, men det er DU som skal ta avgjørelsen til sist. Det er ditt liv – det er ditt kosthold.

Begrens mengdene, ikke kostholdet!

PS: Husk å lese KK 🙂

Camilla

Forfatter: camillaandersen

Ernæringsfysiolog med hovedfag i samfunnsernæring fra Universitetet i Oslo. Gründer av kostholdstjenesten www.somebody.no. Opptatt av et sunt kosthold samtidig som man opprettholder livskvaliteten! Ønsker å bidra til økt kunnskap om kosthold slik at du kan skape et kosthold etter egne ønsker, uavhengig av kurer og dietter.

One thought on “Camilla i KK nr 3

  1. Oppdaget din blogg nå,og vil virkelig fortsett å følge deg:-) sliter en del med dårlig kosthold , og har store planer ( har så vondt begynt) å endre livsstil nå. Har lagt på meg en del den siste tiden,som jeg vil bli kvitt fort! 🙂 har du noe tips/råd til meg? Har veldig lite peiling på hvor mye kalorier og lignende det er i hva jeg spiser. Håper på svar,på forhånd takk:D

Legg igjen en kommentar

