Camilla Andersen

ernæringsfysiolog – foredragsholder – forfatter

Camilla blir medforfatter!

1 kommentar

Jeg har fått et ærefullt oppdrag. Jeg skal være medforfatter i en flott mat-bok som kommer neste år. Det betyr at jeg får litt å henge fingrene i fremover. Gleder meg veldig!

Ellers har jeg hatt en travel tid med foredrag, seminarer og forelesninger. Har blant annet holdt foredrag for Ladies Circle. Og undervist i kosthold for PT-studenter på NIH. Kurset om barn og kosthold som jeg startet i høst ble bra mottatt, og jeg fortsetter på nyåret. I tillegg er det i snitt en henvendelse fra media om dagen, og jeg bidrar så langt jeg rekker, men har dessverre måttet si nei til noen. Tiden strekker dessverre ikke til. Men jeg er takknemlig for å bli spurt da!

Desember skal jeg bruke på bokprosjektet. Samt å ta det med ro etter en veldig travel høst.

Ønsker deg en fin desember – nyt dagene og livet!

Camilla

Forfatter: camillaandersen

Ernæringsfysiolog med hovedfag i samfunnsernæring fra Universitetet i Oslo. Gründer av kostholdstjenesten www.somebody.no. Opptatt av et sunt kosthold samtidig som man opprettholder livskvaliteten! Ønsker å bidra til økt kunnskap om kosthold slik at du kan skape et kosthold etter egne ønsker, uavhengig av kurer og dietter.

One thought on “Camilla blir medforfatter!

Legg igjen en kommentar

