Camilla Andersen

ernæringsfysiolog – foredragsholder – forfatter

Eggesalat – enkelt og nydelig!

5 kommentarer

Et pålegg som er hjemmelaget, sunt og smaker aldeles nydelig er eggesalat. Hardkokte egg blandet med majones og vårløk. Superenkelt å lage!

Du trenger:

8 egg (hardkokes)
3 stilker vårløk
6 ss majones
noen sitrondråper
pepper

1. Hardkok 8 egg.

2. Kutt vårløk i små biter og ha vårløk,  6 ss majones og noen dråper sitron i en bolle. Kutt eggene i biter og tilsett i salaten. Smak til med litt pepper. Ferdig!

Mmmmmmm 🙂

Forfatter: camillaandersen

Ernæringsfysiolog med hovedfag i samfunnsernæring fra Universitetet i Oslo. Gründer av kostholdstjenesten www.somebody.no. Opptatt av et sunt kosthold samtidig som man opprettholder livskvaliteten! Ønsker å bidra til økt kunnskap om kosthold slik at du kan skape et kosthold etter egne ønsker, uavhengig av kurer og dietter.

5 thoughts on “Eggesalat – enkelt og nydelig!

  1. At dere er Norges eneste slankenettsted er jo ikke sant.

    Det ser ut for meg at dere har plukket opp konseptet til vektklubben i vg. De er derimot mye billigere enn dere og har flere eksperter tilknyttet konseptet.

  2. SomeBody er ikke et slankenettsted, men et kostholdsprogram. Brukes både av privatpersoner og fagpersoner som ernæringsfysiologer, personlig trenere og fysioterapeuter.

    Dessuten ble vi til før VGs vektklubb, allerede i 2003, så at jeg har plukket opp VGs konsept er helt feil. SomeBody er skapt helt fra grunnen av, av meg og min mann. Utfra egne hoder 🙂 Og drives altså av en ernæringsfysiolog (meg…)

    At de har flere eksperter er fordi VG er en stor avis som har råd til det mens jeg driver for meg selv.

    Jeg er superstolt av å ha skapt SomeBody med Norges største matvarebase og at jeg driver tjenesten min helt uten reklame.

    Det får selvsagt være opp til hver enkelt hva som passer en best. Ingen tjeneste kan passe for alle uansett…..

    • Du har GOD grunn for å være stolt! Bloggen din og nettsidene dine er noe av det beste jeg leser og jeg blir inspirert hver dag/gang jeg er innom.
      Så tusen takk for all info, inspirasjon og motivasjon!!!

  3. Tilbaketråkk: Camillas frokost-tips! « camillaandersen

  4. hei,jeg må si jeg liker bloggen din veldig og har tenkt og følge den fast 🙂
    men jeg lurer på en ting,jeg har oppdaget att vita hjertego produkter kan inneholde palmeolje som legger seg rundt hjertet og tetter blodårene,kan føre til hjerte og karsykdommer,så hvorfor bruker du det i din sunne mat? det er jo helt hårreisende att de som lager mat som skal være godt for hjertet bruker palmeolje i produktene sine spør du meg,jeg har boikottet de siden jeg fant det ut. Kanskje var du ikke klar over dette?

    men med unntak av den vita hjertego majonesen du har i eggesalaten synes jeg du har en fantastisk go blogg og jeg er glad sånne som deg finne og sprer slik kunnskap for sånne som meg som sliter med overvekt og er endelig på vei nedover på vekten,nettopp fordi din blogg har motivert meg 🙂

    med vennlig hilsen meg ;))

Legg igjen en kommentar

