Camilla Andersen

ernæringsfysiolog – foredragsholder – forfatter

Akkurat passe!

3 kommentarer

Da jeg handlet i kveld stakk jeg nesen ned i kjøledisken for å se om det var noe fristende iskrem jeg kunne ta med meg. Og hva fant jeg? Jo, Diplom is har laget Belgisk Iskonfekt. Så utrolig bra! Jeg er sjokolade-elsker og disse måtte jeg prøve. Da jeg sjekket næringsinnholdet ble jeg positivt overrasket over kun 45 kcal per bit. Men da gjelder det jo å kunne unne seg en bit, maks to, og ikke tømme eksen. Vet ikke hvordan det er med deg, men jeg spiser i alle fall ikke så mange biter når det er konfekt. En bit var nok for meg. Veldig god!


Iskonfekt fra Diplom is. Tror den ble lansert i 2010, men jeg har ikke sett den før nå 🙂 Sier noe om hvor sjelden jeg stikker nesen ned i isdisken?


Tre smaker/fyll: jordbær, karamell og sjokolade. Ja, det er tatt to, men det er fordi mannen min også fikk smake 🙂

Dette syns jeg var en passe liten søt nytelse!

Forfatter: camillaandersen

Ernæringsfysiolog med hovedfag i samfunnsernæring fra Universitetet i Oslo. Gründer av kostholdstjenesten www.somebody.no. Opptatt av et sunt kosthold samtidig som man opprettholder livskvaliteten! Ønsker å bidra til økt kunnskap om kosthold slik at du kan skape et kosthold etter egne ønsker, uavhengig av kurer og dietter.

3 thoughts on “Akkurat passe!

  1. De der har jeg aldri sett før jeg heller 🙂 Skal jammen prøve om søtsuget blir for stort 🙂

  2. Hei! Vil bare stikke innom med to gode nyheter 🙂 salatbar på Statoil i Vestby. Og var på Tusenfryd i dag og spiste buffet. Ble mett på laks og stekte grønnsaker, grønn salat med frø og nøtter, friske tomater med tjo og hei, og grovt supergodt brød og tzatsiki. Og dessertbuffeten var sjokoladekakebiter like små som isen din, samt små pannekaker og vannmelon. Jeg synes ikke det var så verst!

    God sommer 🙂

    • Så fantastisk! Det går an, altså 🙂 Håper de kan inspirere andre til å servere noe kroppen har lyst på! Dette var bra.

      Takk, ha en strålende sommer du også!

Legg igjen en kommentar

