Camilla Andersen

ernæringsfysiolog – foredragsholder – forfatter

Den fiskegratengen var god!

1 kommentar

I går kjøpte jeg en ferdig fiskegrateng fra Lofoten med 52 % fisk. Fordi jeg ikke hadde planlagt middag men ville prøve å finne på noe sunt og godt likevel. Jeg må si jeg var litt skeptisk, da frosne fiskegratenger ikke imponerer meg særlig. Men denne gratengen, som jeg fant i kjøledisken, var virkelig noe for seg selv! Den var ordentlig god! Den har en fyldig konsistens, ikke bløt som mange andre, og med en fin smak av muskat. Og ikke minst et merkbart innhold av fisk! Tilbehøret ble revne gulrøtter og poteter.

Vi bør spise fisk til middag 2 dagen i uken (eller flere om du vil). Vil du ha det litt lettvint, samtidig som det er sunt og godt, kan jeg anbefale deg å prøve denne! Jeg fant den på Meny.

 

Forfatter: camillaandersen

Ernæringsfysiolog med hovedfag i samfunnsernæring fra Universitetet i Oslo. Gründer av kostholdstjenesten www.somebody.no. Opptatt av et sunt kosthold samtidig som man opprettholder livskvaliteten! Ønsker å bidra til økt kunnskap om kosthold slik at du kan skape et kosthold etter egne ønsker, uavhengig av kurer og dietter.

One thought on “Den fiskegratengen var god!

  1. Takk for tips 😉 Den skal prøves. Jeg har bestemt at fra nå av blir det fiskemiddag 2 ganger i uken. Det er jo så godt, lettvindt og sunt…

Legg igjen en kommentar

