Camilla Andersen

ernæringsfysiolog – foredragsholder – forfatter

Omelett på boks?

4 kommentarer

Dette blir for dumt! Prior har knust 8 egg og fylt i en kartong for å gjøre det enklere for meg og deg å lage omelett. Men jobben er vel ikke å knuse eggene? Det er å strimle skinke, kutte tomater og løk som tar tid. Og selv om det tar litt tid, er jeg faktisk ikke motstander av det – tvert imot! Jeg syns vi skal ta tilbake mer av tiden vår til å lage MER mat. Det bekymrer meg at alt skal komme ferdig i poser og kartonger. Vi lærer ikke å lage mat selv – vi oppdras til å stole helt på industrien. Barna våre lærer heller ikke hvordan man lager mat. Ingen bra utvikling, spør du meg. 

Nei, Prior. Dere har mange supre produkter, men knuste egg på kartong, den kjøper jeg ikke!

Forfatter: camillaandersen

Ernæringsfysiolog med hovedfag i samfunnsernæring fra Universitetet i Oslo. Gründer av kostholdstjenesten www.somebody.no. Opptatt av et sunt kosthold samtidig som man opprettholder livskvaliteten! Ønsker å bidra til økt kunnskap om kosthold slik at du kan skape et kosthold etter egne ønsker, uavhengig av kurer og dietter.

4 thoughts on “Omelett på boks?

  1. Hahhaha, akkurat det samme tenkte jeg også Camilla!
    Her burde det i det minste følge med en pose med ferdigkuttet grønt/kjøtt…
    Men uansett: omelett burde man klare fikse selv 🙂

    Grattis med ny blogg!

  2. Hva med dem som har revmatisme? Boksomeletten er et kjempekjekt måltid!

  3. Er jo veldig greit alternativ å ha med seg i sekken om man skal på fjelltur i stedet for en pakke med egg som ligger baki der og knuser;-)

    Omelett er en veldig sunn og god lunsj!

Legg igjen en kommentar

